skip to Main Content

Klanttevredenheid

Wat is er mooier dan een tevreden klant? Een dankbare klant! Met andere woorden: een klant die gelukkig is met de werkzaamheden die we hebben uitgevoerd – zowel qua proces als qua eindresultaat – en die dit niet als vanzelfsprekend beschouwd maar zich realiseert dat onze vakmensen hun best voor hem of haar hebben gedaan.

Tevreden en dankbare klanten

Wij gaan voor tevreden en dankbare klanten en stellen alles in het werk om hun verwachtingen te overtreffen. We vinden het niet alleen mooi om te zien of horen dat een klant blij is, maar realiseren ons ook dat een hoge klanttevredenheid leidt tot vervolgopdrachten bij onze klanten. Bovendien is het veel leuker voor onze medewerkers om te werken voor tevreden klanten! De klanttevredenheid die wij behalen wordt natuurlijk gemeten en (gemiddelde) scores van een 8 of een 8.5 vormen gelukkig eerder regel dan uitzondering. Wellicht verklaart dit waarom we het vooral van vaste relaties en mond-tot-mond reclame moeten hebben?

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Meer weten over onze visie op het werken met en voor mensen? Neem dan contact op met Paul Vlaar of Laurence Heesterbeek.

Klanttevredenheid | Ooijevaar Bouw
Back To Top